Wednesday, 21 November 2012

contengan kehidupan(^_^): warkah terakhir....

contengan kehidupan(^_^): warkah terakhir....: Assalamualaikum…. ..kita sedih jika kita mencinta seseorg tp kita tak dapat milikinya..tapi kita lagi sedih jika kita mencintai seseorg ...

warkah terakhir....


Assalamualaikum….
..kita sedih jika kita mencinta seseorg tp kita tak dapat milikinya..tapi kita lagi sedih jika kita mencintai seseorg dah kita taw suatu hari nanti kita akan kehilangan nya….sy bersyukur sbb Allah mmberi peluang kpd sy untuk mencintai awk…..sy  tak kaya..tak cantik..tak pndai.serba kekurangan....tp sy mmpunyai cinta…cinta sy kpd awk ikhlas…cinta sy kpd awk kerana Allah….tp sy lemah sy selalu nagis…sy taw awk  benci bila sy nagis…awk marah sngt bila tngk sy nagis…sy perlukan pujukan bila merajuk…sy nk awk ikhlas menyintai sy…bkn sbb simpati awk terima sy…..biar lah sy sakit,menangis kerana jujur ia lbh baek dripada berbohong untk jaga hati sy….sy hanya perempuan,insan yg lemah…xmampu nk tipu dri sndri….kadang-kadang sy rasa awk jauh dari sy…kadang-kadang sy rasa awk dekat dngn sy…sy blh terima apepun keputusan awk slpas ini…sy reda awk…sy dh penat nk nagis…sy xpenah penat perjuangkan cinta sy….tp awk xnk berjuang untuk cinta awk….jgn slh kan takdir wak…kadang-kadang benda tu berlaku krana kita yg memilih…..hanya yg sy mmpu berdoa supya kita di izinkan Allah untuk bersatu..sy mmg xsnggup nk kehilangan awk…..tp kalau itu yg terbaek….sy reda..sy 2gu kputusan awk…..jgn lyn sy mcm nie k awk..awk trus   trang je ngan sy……kalau awk mmg cinta kan sy..awk kna berjuang….awk xblh buat sy mcm nie….jika awk dah btol2 jumpe org yg blh buat awk gmbira…jga la dy baek2 awk…jgn smpai dy prgi bru awk nk menyesal…jgn k…sy xmmpu nk tahan awk untuk mencintai org laen….sy xmmpu awk..jika sy xde di sisi awk..awk jgn lupe persahabatan kita yea wak…yg sy nk awk taw..sy sentiasa mencintai awk…sentiasa mendokan awk bhgia…maaf awk jika cinta sy ni xblh beri kebhagiaan kpd awk….terima kasih awk….terima kasih…..:)